* UWAGA - Ceny prac będących w promocji nie podlegają dodatkowym rabatom
Przygotujemy WIZUALIZACJĘ obrazu w Twoim wnętrzu GRATIS. Napisz do nas: galeria@gallerystore.pl
Grafika "ROZBRÓJ SWOJE EMOCJE ZANIM WYBUCHNIESZ" pochodzi z Gry Kreatywnej Wzmacniacz - zestawu 52 kart z ilustracjami. Wymiar grafiki - 10,5 cm x 15 cm Wymiar opakowania ca 12 cm x 17 cm x 3,5 cm Każda karta zawiera ilustrację z hasłem, która stanowi propozycję tematu rozmowy. Aby podczas gry nie zabrakło pomysłu lub odwagi, z tyłu karty znajdziesz zdania wzmacniające wprowadzające w temat karty, pytania pomocnicze, na które warto odpowiedzieć oraz zadanie kreatywne, które pozwoli w trochę inny sposób podejść do tematu lub ułatwić rozpoczęcie dialogu. Karty stworzone są do pracy grupowej i/lub indywidualnej. Celem gry jest wzmocnienie: - relacji międzyludzkich - poczucia szczęścia - własnej wartości - kreatywności Co może dać Ci Wzmacniacz? - Więcej okazji i tematów do rozmów; - Pozytywny zastrzyk energii; - Inspirację do twórczego działania i myślenia; - Zachętę do wyrażania swojego zdania i dzielenia się doświadczeniami; - Pomoc w ułożeniu myśli i zrozumieniu ważnych tematów; - Wsparcie w rozwijaniu wartościowych relacji; - Rozwój twórczej wyobraźni i kreatywności; Dla kogo? - wychowawcy, edukatorzy, pedagodzy, trenerzy kreatywności Jak grać: Graj według własnego pomysłu z rodziną i przyjaciółmi. Wybieraj ilustracje, o których chcesz coś powiedzieć. Wskazuj tematy do rozmów i zadawaj pytania. Baw się podczas wykonywania kreatywnych zadań. - GRAJ z rodziną, dzieckiem, przyjacielem: z talii 52 kart można samodzielnie wybrać kartę, o której chcemy rozmawiać. Może to być nurtujący nas problem lub coś zupełnie przypadkowego. Polecamy losowanie lub wybór tej karty, która w jakiś sposób nas przyciąga. Patrząc na ilustrację możemy sobie opowiadać o tym, co widzimy lub skupić się na haśle przewodnim. Z tyłu karty zamieszczone są zdania wzmacniające, które mogą dodatkowo sprowokować wymianę zdań lub pytania, zadania kreatywne, które umieszczone na każdej karcie utrwalają myśli, gruntują wiedzę o sobie samym, dodatkowo ćwiczą umiejętności manualne i te związane z kreatywnym myśleniem. Kart nie należy traktować z powagą, lecz z lekkim uśmiechem i chęcią odkrycia czegoś nowego – o sobie lub o innych uczestnikach gry. - GRAJ sam ze sobą jako element samorozwoju: wybierając kartę, można wskazać temat i dokładnie go przemyśleć. Bez pośpiechu zapisać spostrzeżenia i pierwsze myśli. Szczerze odpowiedzieć sobie, skąd taki pogląd znalazł się w naszych myślach i czy na pewno się z nim zgadzamy. - GRAJ podczas treningów umiejętności społecznych: mają one na celu nauczyć jak reagować na własne emocje, jak komunikować się z innymi oraz jak współpracować i działać w grupie.