-
Grafika "DBAJ O SIEBIE" pochodzi z Gry Kreatywnej Wzmacniacz - zestawu 52 kart z ilustracjami.
Wymiar grafiki - 10,5 cm x 15 cm
Wymiar opakowania ca 12 cm x 17 cm x 3,5 cm
Każda karta zawiera ilustrację z hasłem, która stanowi propozycję tematu rozmowy. Aby podczas gry nie zabrakło pomysłu lub odwagi, z tyłu karty znajdziesz zdania wzmacniające wprowadzające w temat karty, pytania pomocnicze, na które warto odpowiedzieć oraz zadanie kreatywne, które pozwoli w trochę inny sposób podejść do tematu lub ułatwić rozpoczęcie dialogu.
Karty stworzone są do pracy grupowej i/lub indywidualnej.
Celem gry jest wzmocnienie:
- relacji międzyludzkich
- poczucia szczęścia
- własnej wartości
- kreatywności
Co może dać Ci Wzmacniacz?
- Więcej okazji i tematów do rozmów;
- Pozytywny zastrzyk energii;
- Inspirację do twórczego działania i myślenia;
- Zachętę do wyrażania swojego zdania i dzielenia się doświadczeniami;
- Pomoc w ułożeniu myśli i zrozumieniu ważnych tematów;
- Wsparcie w rozwijaniu wartościowych relacji;
- Rozwój twórczej wyobraźni i kreatywności;
Dla kogo?
- wychowawcy, edukatorzy, pedagodzy, trenerzy kreatywności
Jak grać:
Graj według własnego pomysłu z rodziną i przyjaciółmi. Wybieraj ilustracje, o których chcesz coś powiedzieć. Wskazuj tematy do rozmów i zadawaj pytania. Baw się podczas wykonywania kreatywnych zadań.
- GRAJ z rodziną, dzieckiem, przyjacielem: z talii 52 kart można samodzielnie wybrać kartę, o której chcemy rozmawiać. Może to być nurtujący nas problem lub coś zupełnie przypadkowego. Polecamy losowanie lub wybór tej karty, która w jakiś sposób nas przyciąga. Patrząc na ilustrację możemy sobie opowiadać o tym, co widzimy lub skupić się na haśle przewodnim. Z tyłu karty zamieszczone są zdania wzmacniające, które mogą dodatkowo sprowokować wymianę zdań lub pytania, zadania kreatywne, które umieszczone na każdej karcie utrwalają myśli, gruntują wiedzę o sobie samym, dodatkowo ćwiczą umiejętności manualne i te związane z kreatywnym myśleniem. Kart nie należy traktować z powagą, lecz z lekkim uśmiechem i chęcią odkrycia czegoś nowego – o sobie lub o innych uczestnikach gry.
- GRAJ sam ze sobą jako element samorozwoju: wybierając kartę, można wskazać temat i dokładnie go przemyśleć. Bez pośpiechu zapisać spostrzeżenia i pierwsze myśli. Szczerze odpowiedzieć sobie, skąd taki pogląd znalazł się w naszych myślach i czy na pewno się z nim zgadzamy.
- GRAJ podczas treningów umiejętności społecznych: mają one na celu nauczyć jak reagować na własne emocje, jak komunikować się z innymi oraz jak współpracować i działać w grupie.
-
WARUNKI SPRZEDAŻY, DOSTAWY I ZWROTU TOWARU
Promocje i rabaty
Ceny prac będących w promocji nie podlegają dodatkowym rabatom.
*Transport: GRATIS*
Towar zamówiony w sklepie internetowym
www.gallerystore.pl dostarczany jest za pośrednictwem
przewoźnika DHL Express (Poland) sp. z o.o. lub DPD Polska.
Na terenie Polski przesyłki dostarczane są gratis. W
przypadku przesyłek zagranicznych (UE) koszt dostawy
podawany jest przy zamóweiniu, po wybraniu pracy.
Dostawa
Towar dostępny w sklepie dostarczany jest w ciągu 3- 5
dni roboczych. W przypadku towaru przy którym widnieje napis
ZAPYTAJ O CENĘ, Gallery Store sp. z o.o. potwierdza z
klientem indywidualnie dostępność, cenę i możliwości
wysyłki. W przypadku zamówień na terenie krajów UE towar
dostarczany jest w ciągu 5-10 dni roboczych od daty wpływu
środków pieniężnych na konto.
Odstąpienie od umowy
Masz 14 dni na zwrot towaru. W ciągu dwóch tygodni masz
prawo zwrócić przesyłkę - bez podania przyczyny. W celu
dokonania zwrotu należy przesłać Formularz odstąpienia od
umowy (wzór formularza znajduje się w Regulaminie)